مصاحبه آرشیو خبر ها
ضرب العجل به پوگبا و ویدال !

ضرب العجل به پوگبا و ویدال !

در فرصت نقل و انتقالات باقی مانده تابستان ، همچنان تیم های زیادی بدنبال ستاره های بیانکونری هستند و پیشنهادهای مختلفی برای جذب آن ها به مدیران یووه ارائه می دهند . در همین رابطه جوزپه ماروتا در مصاحبه با " گاتزتا دلا اسپورت " اشاره کرد که تنها در صورتی ستاره های یووه از این تیم خواهند رفت که خود بازیکنان درخواست خروج از باشگاه را داشته باشند و البته پیشنهاد خوب و قابل توجه ای هم برسد .

ماروتا می گوید  " علاوه بر این ما نیازی هم به پول حاصل از فروش ستاره هایمان نداریم ، پس بنابراین لزومی نمی بینیم در قیمت درخواستی برای ستاره هامون تخفیفی بدهیم و به پیشنهاد های کمتر از ارزش بازیکنانمان جواب مثبت دهیم ! "

بنا به گزارشات منتشر شده یوونتوس برای پوگبا و ویدال ضرب الاجل تعیین کرده، بطوریکه به آن ها گفته شده فقط تا 31 جولای فرصت دارند تا درخواست خروج از باشگاه را بدهند و باید هرچه سریع تر این موضوع را به اطلاع باشگاه برسانند .

همچنین گفته می شود که این ضرب الاجل به این دلیل است که یوونتوس از 8 آگوست فصل جدید را با دیدار سوپرکاپ با لاتزیو شروع خواهد کرد و مدیران قصد دارند تا آن زمان تیم را کامل در اختیار کادر فنی قرار دهند .

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: